Wednesday, March 2, 2011

Apabila Utusan Malaysia gagal Umno guna Ummi Hafilda

http://tvsnews.net/v1/news_images_upload/umi%20hafil%20sena%20copy.jpgDia ini dipanggil macam askar upahan, saya lebih percaya dia dibayar . . . saya sifatkan Ummi Hafilda ini sebagai askar upahan,” kata Pengarah Pilihan Raya PAS pusat Datuk Halim Abdul Rahman pada sidang media di Markas PAS di sini.

Dalam pada itu apabila berita Utusan Malaysia tidak lagi berkesan menagih simpati pengundi ,UMNO makin terdesak menggunakan Ummi Hafilda.

Ummi Hafida tugasnya hanya untuk serang DS Anwar dan YB Azmin Ali.Datuk Abd Halim menegaskan bahawa Ummi diupah dan digunakan oleh orang-orang tertentu.

Bagi Datuk Halim Pengarah Pilihanraya Pas Pusat,kita bukan mahkamah untuk menjatuhkan hukuman sewaktu mengulas sikap Ummi Hafilda itu.Beliau kesal kes yang berjalan di mahkamah yang dibawa oleh Ummi askar upahan itu.

Askar upahan itu patut bawa isu integriti dan ketirisan kerajaan Melaka.Askar upahan si Ummi itu sewajarnya menerangkan apa yang sepatutnya kerajaan Pakatan Rakyat buat di negeri mereka perintah.


Mungkinkah Ummi Hafilda salah satu watak yang akan mematikan UMNO pada PRU 13.?














No comments:

Post a Comment