Thursday, March 3, 2011

Anuar Zain betul-betul macam Rosmah Mansor suka dicium?

azdicium1kr4.jpg

azdicium2rn1.jpg

azdicium3eb9.jpg

azdipeluk11ez2.jpg

Foto:sumber

Anuar Zain betul-betul perangai seperti Rosmah Mansor .Penyanyi ini yang juga adik Ziana Zain suka dipeluk dan dicium.Setahu kita sejak tahun 2008 ,Anuar Zain sudah dicium dan dipeluk peminat wanita.


Menurut portal mStar penyanyi terkenal Anuar Zain, 41, bakal mengadakan persembahan Amazingly Anuar Zain April's Affair sempena Minggu Setiausaha di Pusat Konvensyen Sime Darby pada 6 April depan, rela diperlakukan apa sahaja oleh peminatnya sekalipun aksi tersebut kurang disenangi segelintir pihak.


"Memang benar peminat menyerbu, memeluk dan melakukan macam-macam apabila saya menghampiri mereka dalam persembahan tetapi perkara itu lebih disensasikan daripada kenyataan yang sebenar."kata Anuar Zain seperti dipetik.


"Sebagai penyanyi, mereka (peminat) adalah keutamaan saya. Saya rela diperlakukan dengan apa juga reaksi spontan mereka," jawab Anuar Zain sambil menguntumkan senyuman,tanpa memikirkan dosa pahala.


Bayaran bagi menyaksikan minggu setiausaha anjuran PNB Darby Park ini dikenakan di antara RM450++ hingga RM550++ bagi setiap orang.


Begitu rendahnya nilai bakat Anuar Zain. Cukup RM450 ++hingga RM550++ mereka boleh mencium Anuar Zain.

No comments:

Post a Comment