Wednesday, March 16, 2011

Mahathir kalau pembohong ,pembohong sampai ke mati.

Mahathir berterusan ingin menipu orang.Kita ingat sekali apabila dia tuduh Anwar pukul diri sendiri.Tau-tau Ketua Polis Negara yang pukul DS Anwar.


Terbaru dalam laman portal malaysiakini ,dia tetap mempertahankan dia telah bertemu bekas Presiden Singapura, Benjamin Henry Sheares,pada tarikh yang disebut ,Presiden itu telah meninggal dunia.


Mahathir dengan ego sombongnya menyatakan,"Saya berjumpa dengan Encik Sheares kerana beliau pernah mengajar saya. Ia adalah satu kunjungan mesra. Tetapi ia (pertemuan itu) bukannya semasa saya berjumpa Perdana Menteri (Lee Kuan Yew) dalam lawatan pertama saya,"


Sementara itu wartawan dari The Straits Times, Singapura itu, menyatakan rekod akhbarnya menunjukkan bahawa pada masa itu, Sheares telahpun meninggal dunia, dan beliau (Dr Mahathir) sebenarnya mengadakan pertemuan dengan Presiden lain iaitu Devan Nair dalam satu majlis makan tengah hari.


Catatan mengenai pertemuan dengan Sheares itu terkandung dalam buku kisah hidup Dr Mahathir berjudul 'A Doctor in the House: The Memoirs of Tun Dr Mahathir Mohamad' yang dilancarkan minggu lepas dan mendapatkan sambutan hangat.


Dr Mahathir betul-betul berhati kering.Beliau diibarat mereka yang membela kambing,yang membiarkan kambing mereka makan pokok-pokok dan kebun orang.

Mahathir suka menyentuh orang yang sudah mati,kerana orang mati tidak boleh menjawab hujah.

No comments:

Post a Comment