Tuesday, March 15, 2011

Bulan ini Bulan Ceramah Gempur Pemikiran DNA.

Bulan ini kita boleh panggil bulan menggempur pemikiran songsang UMNO.Bulan ini kita jumpa penduduk Bukit Gantang bagi penerangan.

14 Mac baru lalu,Ustaz Idris Ahmad,Ketua Penerangan Pas Malaysia berceramah di Kg Kepala Bukit,dalam Dun Kuala Sapetang.

Tarikh 19 Mac siri penerangan Ustaz Shahril Long dari Kedah dekat Kg Tengah,Changkat Ibol.Tidak cukup dengan itu siri penerangan anjuran PKR Cabang Bukit Gantang .

Ceramah Penerangan "Ubah Sekarang Selamatkan Malaysia" dijadual akan diadakan pada 21hb Mac 2011 pada jam 9.00 malam yang akan diadakan di perkarangan rumah En Loh Ah Ee beralamat No 2 Lorong Sentosa 6, Taman Pengkalan Sentosa, Sungai Mas. (Taman Kaya),Taiping.
Dijangka YB Saifuddin Nasution,Setiausaha Agung PKR turut memberi penerangan isu DNA.(Dato'Najib Altantuya)

Penceramah lain adalah YB Kasevan ADUN Hutan Melintang, YB Chang Lih Kang ADUN Teja dan YB Khalil Idham Lim ADUN Titi Serong.

Sementara itu pada 22 Mac,ini ceramah penerangan Anjuran Pas Kawasan Beruas menampilkan penceramah tersohor Hj Mohd Sabu dan Artis Bob Lokman,bertempar di Parlimen Beruas.

Bagi penduduk Dun Changkat Jering ,satu ceramah lagi akan berlangsung bertarikh 22 Mac. Penceramah Sdr Mazlan Aliman ,Pengerusi NGO Anak,merangkap AJK PAS Pusat .Ceramah pada 9.30 malam, bertempat di Pusat Tarbiyah Pas,Tmn Kuning Sari,Taiping.*iklan superreload"*

No comments:

Post a Comment