Sunday, March 27, 2011

Kelebihan Wan Azizah boleh baca mata Rahim Tamby Chik.

Dr Wan Azizah merupakan doktor mata bekelulusan dari Dublin,Ireland.Sebagai pakar mata Dr Wan Azizah arif sangat tentang mata.Urat saraf dan urat saraf mata beliau amat pakar dan memang bidang Wan Azizah.


Dia tahu mata Anwar ,dia tahu mata Rahim Tamby Chik ,dia tahu mata Eskay Abdullah,dia tahu mata Shuib Lazim.


Dengan kelebihan yang Allah s.w.t beri kepada Wan Azizah ,dengan melihat mata Najib dan Rosmah dia tahu watak Najib.


Justeru itu Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail , beliau tidak pernah menyesal bersuamikan Datuk Seri Anwar Ibrahim di sebalik siri dakwaan menyentuh soal moral Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat itu, termasuk terbaru rakaman video seks.


“Saya tidak pernah menyesali. Sebelum Anwar, saya pernah menerima lamaran lain. Tetapi solat istikharah, apabila Anwar melamar untuk menjadikan saya isterinya, saya bermimpi melihat banyak poster yang seperti poster pilihan raya.


“Dan, semua poster ini adalah gambar Anwar. Bagi saya itu petunjuk yang diberi Tuhan. Maka saya pilih Anwar,” kata Presiden Parti Keadilan Rakyat itu.


“Allah janjikan lelaki yang baik untuk perempuan yang baik. Allah tidak pernah mendustai kita. Jadi, tidak pernah timbul rasa kesal di hati saya. Ya! Saya tidak pernah menyesal,” kata beliau yang mendirikan rumah tangga dengan Anwar 30 tahun lalu.


Bagi Wan Azizah dugaan dan ujian yang beliau hadapi tidak melunturkan semangat untuk terus memberi kepercayaan kepada DS Anwar.


Tuntasnya kepakaran Wan Azizah dalam mata mempunyai hikmah tersendiri.Wan Azizah tahu DS Anwar difitnah lagi.Wan Azizah tahu mata orang panas baran,perengus,pedendam dan pembunuh,apa yang lebih utama dia tahu mata orang suka meliwat dan mata orang yang suka buat fitnah.Namun Wan Azizah tidak menyalahgunakan kepakaran beliau dalam mata untuk menzalimi orang.

1 comment:

  1. semoga azizah tabah menghadapi ujian terhadap suaminyer n keluarganyer

    ReplyDelete