Sunday, June 6, 2010

ADUN Trong,YB Rosli Husein ingin masuk PAS-kata Ustaz Nordin.

DS Nizar bersama YB Rosli Husein Adun Trong,kelihatan Ustaz Nordin Jaafar dan Sdr Fadhil Idris Setiausaha Pas Bukit Gantang.Rosli Husein dan DS Nizar bertembung di walimatulurus di Kuala Trong.

Trong-6 Jun:

Apabila kita bertanya kepada Ustaz Nordin ,apa yang dibisikkan YB Rosli?Menurut Ustaz Nordin Jaafar,"YB Rosli Husein akan masuk PAS. "

Mungkin isu terkini isu judi bolasepak membuat YB Rosli Husein minat dengan PAS.Mungkin juga YB Rosli ,berasa PAS parti yang sesuai dengannya ,yang majoriti rakyat marah dengan Najib dan UMNO kini.

Kita doakan Adun Trong akan masuk PAS.Semoga dengan kemasukan YB Rosli Husein PAS Bukit Gantang terus kuat dan PR mempunyai harapan untuk Kerajaan Baru PRU 13.

2 comments:

  1. Salam ckg. Mungkin hatinya telah terbuka untuk bersama-sama perjuangkan Islam. Sebalek nya kita perlu ingat juga peristiwa hitam di Parit dahulu yang mana YB Dato Nasa mempermainkan kita. Perlu diambil ikhtibar. Wallahualam

    ReplyDelete
  2. kita berdoa kepada Allah smoga beliau diberi petunjuk dan tidak bersekongkol dengan parti yang berkawan dengan Zionis itu...masuklah PAS yang memperjuangkan Islam. Diharapkan juga beliau tidak seperti munafik YB Parit

    ReplyDelete