Friday, June 4, 2010

Orang Selesema yang tak tahu bau busuk UMNO!

UMNO tak tahu dirinya mengidap demam selesama.Mereka tidak menciumi bau busuk dan bau busuk nanah diri mereka.

53 tahun pentadbiran kerajaan BN.Jumlah penagih dadah nombor satu Melayu,anak luar nikah 2009 hampir 17 ,000 orang Melayu.Kes rasuah yang ditangkap SPRM majoriti orang Melayu.Penasihat yahudi Apco,UMNO Najib yang panggil.Kalau di Taiping setiap hari 4 kes dilaporkan kerana rogol/zina bawah umur.

Negara hampir bankrap,Idris Jala yang mencetuskan.Mereka yang duduk dalam sistem pendidikan tahu sememangnya tahu kerajaaan tiada duit.Terbaru keputusan pekerja/guru cemerlang sampai sekarang senyap sahaja.

Jadi kita kena bagi ubat untuk hilangkan selesema ahli UMNO ataupun kita kena fikirkan macamana mahu ubah orang Melayu supaya tidak dijangkiti virus selesema UMNO itu.

Jalan kita PRU 13,bermula sekarang kita mesti bekerja keras dan berdakwah.Kita kena ke hadapan ,PAS perlu mendepani nasib ummah.PAS perlu mengganti UMNO sebagai alternatif kerajaan baru.Busuk UMNO semakin ketara,sehingga sekarang tiada doktor yang dapat merawat UMNO.

Dengan itu kita perlu matikan UMNO pada PRU 13 dan kebumikan ,sebelum masyarakat Islam dan rakyat Malaysia terus menerima natijah pemerintahan UMNO.

1 comment:

  1. saya sokong pendirian kamu! Saya lebih sokong PAS sekarang sebab saya atau Tok Guru memang Ketua yang pemurah dan sangat baik hati..bersih dan tidak korup..

    ReplyDelete