Friday, June 4, 2010

Khutbah Jumaat -Buat Zambry Panas Punggung

Khutbah Jumaat kelmarin amat menarik.Tok Khatib menyentuh isu judi.Khutbah Jumaat itu senada dengan pendapat Islam dan sudah tentu senada dengan PAS.

Seorang teman yang juga Tok Khatib Masjid Daerah memberitahu ,D.O meminta beliau memberi teks khutbah itu.Kononnya beliau membaca teks tanpa kebenaran pejabat agama.Beliau menjelaskan kepada kita teks itu ,dari Pejabat Agama,mempunyai cop JAIP.

Teks ini menyentak Zambry Mahkamah sehingga meminta Jabatan Agama Islam Perak menghantar kepada beliau ,untuk Zambry kaji dan semak.Beliau menyangka JAIP tidak menyediakan teks itu.Setelah disemak Zambry dan Najmuddin Adun Batu Kurau ,baru mereka tahu Agensi Kerajaan BN sendiri yang menyediakannya.

Kini kita dikhabarkan Zambry mahu tahu siapa yang menulis teks itu,jika diketahui orangnya Zambry dikatakan akan menukar kakitangan itu ke jabatan lain.

Zambry panas punggung takut jawatan Menteri Besar Perak beralih tangan.MB yang paling cepat sokong Kabinet Senator ,Zambry Kadir!Zambry kini menunggu masa untuk jadi ADUN Pangkor sahaja!

1 comment:

  1. zambry cibai, pegawai khasnya azhar mat sagap pun cibai,

    ReplyDelete