Tuesday, June 29, 2010

SB Bukit Aman Dengar Ceramah Tok Guru Haji Hadi.

Kelmarin berlangsung ceramah pimpinan Pakatan Rakyat diketuai Tok Guru Haji Hadi,DS Nizar dan YB Nga Kor Meng.

Kupasannya ketiga-tiga tokoh menarik dan menyebabkan pihak UMNO berasa cemas untuk mendapat kembali Bukit Gantang dan Perak.

DS Nizar dalam ucapannya mempertahankan Tok Guru yang dituduh pihak keselamatan sebagai anggota Jemaah Islamiyah dan Wahabi.

Bagi DS Nizar ini semua agenda jahat atau niat jahat UMNO dan BN.DS Nizar memberitahu kita akhbar The Guardian,England terpaksa memohon maaf dan membayar ganti rugi ke atas saman malu kepada Tok Guru Haji Hadi atas penulisan jahat mereka menuduh Tok Guru Al Qaeda.

DS Nizar meminta pihak polis kemukakan bukti agar Pas dapat membawa kes ini ke mahkamah.Di samping itu juga Nizar menekankan bahawa semuanya mahu orang bukan Melayu menjauhi PAS.

Dalam pada itu SB dari Bukit Amat turut kelihatan untuk membuat liputan dan melihat sambutan rakyat terhadap Tok Guru Haji Hadi.

Terbukti masyarakat bukan Melayu sanggup tunggu Tok Guru Hj Hadi selesai berceramah.Semuanya berpuashati dengan penerangan Tuan Guru yang menjelaskan pendirian PAS dalam Pakatan Rakyat.

No comments:

Post a Comment