Saturday, August 14, 2010

Khuatir Sang Rakyat Takut Nizar Di 'Sabotaj'

DS Nizar mengimam solat jenazah .DS Nizar tetap dianggap pemimpin mereka.Keluarga si mati tidak pula menganggap DS Nizar seorang penderhaka.


Teman-teman penduduk Bukit Gantang menasihat kita supaya pergerakan DS Nizar tidak dihebahkan sangat.Mereka khuatir program DS Nizar di sabotaj.

Kita mengucapkan terima kasih atas keprihatinan mereka.Kita tahu mereka amat sayang dengan DS Nizar.

Namun begitu kita kena hebahkan agar masyarakat sekitar Bukit Gantang khususnya pengundi DS Nizar tahu ,DS Nizar senantiasa bersama rakyat.

Pergerakan DS Nizar insyaAllah senantiasa dipeliharaNya.Kita tahu DS Nizar juga dikuti pihak berkuasa khususnya Cawangan Khas yang selalu memberi kawalan keselamatan secara tidak langsung.

Dalam politik moden ini,maklumat perlu untuk menyedarkan penduduk.Dengan kehadiran DS Nizar ke tengah masyarakat,paling kurang isu terkini Perak atau isu nasional dapat dijelaskan kepada mereka.

Bagi kita Nizar sumber inspirasi rakyat melawan ketidakadilan dan kezaliman.Rakyat juga tetap menganggap Nizar pemimpin sah mereka.

Kini penduduk Bukit Gantang sudah mengetahui DS Nizar pimpinan nasional.Kehadiran DS Nizar di mana-mana pasti ditunggu. Jadi penduduk Bukit Gantang kini boleh berkongsi Ahli Parlimen mereka dengan orang lain.

No comments:

Post a Comment