Friday, August 6, 2010

UMNO jangan takut mereka juga rakyat.

YB Salahuddin Ayob bersama DS Nizar di Majlis Konvensyen PAS Perak Kali 15.Turut kelihatan YB Ngeh Koo Ham Pengerusi DAP Perak.

YB Salahuddin Ayob menyatakan Ahli Umno jangan takut jika Pakatan Rakyat memerintah Malaysia kerana mereka juga rakyat Malaysia.

Dalam ucapan Naib Presiden Pas itu,jika Pas menerajui Malaysia semua rakyat akan dilayani dengan adil.


Salahuddin Ayob juga menjelaskan sejarah telah mengajar kita tentang hubungan PAS dengan UMNO.

YB Salahuddin Ayob juga menyatakan kita perlu melihat cermin pandang belakang .Contohnya jika kita menaiki kereta pun ,kita perlu melihat cermin pandang belakang ,supaya kita berhati-hati.Jadi hubungan kita dengan UMNO kita akan terus berhati-hati dan berwaspada,kerana kita mempunyai sejarah hubungan dengan UMNO.

YB Salahuddin Ayob menegaskan sekali lagi kita tetap bersama Pakatan Rakyat dan tidak akan meninggalkan Pakatan Rakyat.

Bagi PAS ,menurut Salahuddin Ayob,kita berani membuat eksperimen dan perjuangan kita diterima oleh IkhwanulMuslimin dan dijadikan contoh untuk mereka memahami demokrasi.

1 comment:

  1. sama-sama kita tgok nanti,kalau pakatan menang dan keadaan ekonomi menjadi lebih baik,terselamat la orang2 yang menyokong kuat puak ni,kalau keadaan menjadi lebih teruk dari sebelum ni,makka bersiap sedialah wahai penyokong-penyokong kuat pakatan,jangan ingat pemimpin ja akan terima akibat,pembodek2 yang menyokong kuat ni pun akan terbelit sekali,apapun harap2 keadaan akan menjadi lebih baik nanti..

    ReplyDelete