Wednesday, August 4, 2010

Nizar:Bulan Ramadhan Memenuhi Permintaan Penduduk

Bulan Ramadhan semakin hampir.Bagi kita di Pusat Khidmat menyusun jadual DS Nizar yang boleh memenuhi harapan rakyat amat rumit.

Nizar pimpinan nasional dan antarabangsa.Beliau perlu bertemu banyak orang selaku Pengerusi Pakatan Rakyat dan AJK Pas Malaysia.

Jadi kita di Bukit Gantang amat beruntung kerana DS Nizar Ahli Parlimen kita.Justeru itu kita yang membantu Sekretariat Parlimen menyusun jadual DS Nizar memahami pengaruh DS Nizar ke atas rakyat.

Penduduk kampung ingin DS Nizar memenuhi jadual atau program mereka mengikut kehendak masyarakat mereka.Izin Allah Nizar akan memenuhinya.Bagi pimpinan kampung yang faham jadual aktiviti Nizar tidak berapa kisah dengan tarikh yang diberi.Tetapi terdapat segelintir pimpinan yang ingin DS Nizar mengikut tarikh mereka.Kadang-kadang program tangguh kerana DS Nizar memenuhi program parti dan PR.Kebanyakannya tidak mahu diganti.

"Kami mahu DS Nizar"kata penduduk."Kami ikut masa DS Nizar"minta mereka. Kita pula akan menyusun program semula untuk memenuhi aktiviti masyarakat setempat.

Bulan Ramadhan datang lagi,kita mula menyusun jadual DS Nizar bertemu masyarakat.Jadual DS Nizar pada 15 Ogos ini atau mungkin 5 Ramadhan ini.

Jadual padat dari Solat Zohor sehinggalah Tazkirah selepas Solat Taraweh.Jadual akan datang kita sedang berusaha membuatnya .Pihak penduduk hanya boleh memilih satu program dan masa yang berbeza.Jika mereka bersetuju,kita sedaya upaya cuba"set" jadual DS Nizar.

Namun begitu untuk memuaskan semua pihak amat payah.Silap maklumat dan penerangan kita pula dituduh pilih kasih.

Kita mengharapkan penduduk Parlimen Bukit Gantang bersabar untuk bersama DS Nizar.Mereka juga punya pilihan untuk bersama YDP Pas Ustaz Nordin Jaafar.Tetapi bersediakah mereka?

No comments:

Post a Comment