Tuesday, August 10, 2010

Jadikan Bulan Ramadhan Ini Untuk Kita Hancur Leburkan Kezaliman.

Marilah kita jadikan bulan Ramadhan kali ini Ramadhan terakhir kita untuk bersama-sama menentang kezaliman dan menolak kebatilan.

Dengan semangat bulan Ramadhan kali ini membangkitkan keazaman kita untuk bersama kumpulan yang menentang kebatilan dan menentang penindasan ke atas rakyat.

Perjuangan kita pada bulan ini dapat membantu kita menyusun kerja untuk mencari kemenangan pada PRU 13.Kita mesti menyakinkan rakyat kerajaan rakyat telah dirampas melalui tipu muslihat dan penggunaan kaedah yang menjijikkan seperti peras ugut dan seks.

Bagi kita bazar iftar Ramadhan boleh dijadikan medium untuk menentang kezaliman dan penindasan ke atas rakyat.

Tugas kita menerangkan kepada keluarga kita,jiran kita dan komuniti masyarakat setempat.Tugas kita bukan syok sendiri,memuji masjid atau surau yang mengadakan program tazkirah,sedangkan kita langsung tidak menyantuni masyarakat.

Ayuh kita bersama-sama bulan Ramadhan penuh berakah ini untuk kita berdoa.Doakan supaya mereka yang bersama kumpulan yang berada dalam kumpulan kebatilan hancur lebur.Kita doakan perjuagan menegakkan keadilan beroleh kemenangan pada PRU 13!

No comments:

Post a Comment