Monday, September 14, 2009

Rakyat bertanya bila DS Nizar turun Bukit Gantang? 29 Ramadhan/19 September!

Pertama sekali bagi pihak Sekretariat Parlimen Bukit Gantang,memohon maaf kepada masyarakat Parlimen Bukit Gantang .Pihak Pas Kawasan akan berusaha mengatur dalam tempoh sepenggal ahli parlimen ,semua masjid dan surau akan diziarahi.

DS Nizar tidak dapat memenuhi semua permintaan penduduk tempatan untuk 'bersua muka'.Dengan Bukit Gantang mempunyai 27 Masjid dan lebih 300 surau serta 50 markaz,DS Nizar tidak dapat memenuhi permintaan penduduk sama ada majlis berbuka,solat taraweh dan tazkirah.

Pihak penerangan kawasan dan sekretariat hanya dapat menyusun pergerakan DS Nizar mengikut keutamaan dan zon.

Jikalau kita lihat pergerakan DS Nizar sepanjang bulan Ramadhan,beliau pergi ke Pekan Changkat Jering,Pengkalan Aor,lokasi UPU Simpang Halt,Kamunting Stesen,UPU Kg Menteri,UPU Bukit Gantang,Pekan Trong,Bt Hampar,Kg Temerlok dan UPU Sg Tinggi.

Sementara untuk 19 September Sabtu,DS Nizar juga bertemu rakyat di tiga lokasi,pada pukul 8.00 pagi di Pekan Trong ,8.30 pagi di Matang dan 8.45 pagi di Kg Jelapang,Simpang dan 9 pagi di Markaz Bt 6,Changkat Jering .

Ketiga-tiga tempat bermula Pekan Trong hingga Kg Jelapang pengedaran daging untuk diagihkan kepada masyarakat mengikut cawangan Pas.

Sementara itu pada pukul 9 pagi,Majlis Penyampaian Bantuan Hari Raya Pas Kawasan Bukit Gantang bersama Ahli Parlimen

No comments:

Post a Comment