Monday, September 28, 2009

Rakyat dan Keluarga Sama Penting Bagi DS Nizar.


Keluarga Jamaluddin

Bersama Emak Mertua, suami, anak-anak, menantu dan cucu

DS Nizar mementingkan kesejahteraan rakyat .Disamping itu tidak melupakan keluarga.Baru-baru ini dalam program Pas Kawasan Bukit Gantang memberi sumbangan kepada masyarakat miskin,ibu tunggal,anak yatim dan oku,anak bongsu DS Nizar sakit dan ditahan di wad hospital Ipoh.Namun beliau masih mahu menghadiri program tersebut.Rakyat dan keluarga sama penting bagi DS Nizar.

DS Nizar memandu sendiri kereta dari Ipoh ke Sungai Tinggi ,dalam DUN Trong untuk bersama PAS Kawasan Bukit Gantang meraikan rakyat.

Kita lihat pula apa kata DS Fatimah Taat tentang DS Nizar melalui tulisannya di blog beliau.


Hari Raya kedua baru-baru ini keluarga Jamaluddin (semua adik beradik sebelah suami) telah berkumpul di Kampung Ayer Itam Labu untuk meraikan aidilfitri bersama. Alhamdulillah tahun ini lengkap 12 adik beradik dapat berkumpul. Majlis dimulakan dengan ucapan abang sulung seterusnya semua adik beradik bersalaman dan bermaafan. Jamuan makan tengahari diadakan sejurus selepas itu dan diakhiri dengan sesi bergambar.

Sepanjang minggu ini saya dan suami banyak menerima tetamu yang datang beraya dirumah. Kebanyakkannya sanak saudara dan kenalan rapat.

Raya tahun ini semua anak-anak saya dapat pulang dan berkumpul untuk sama-sama meraikan aidilfitri setelah hampir 6 tahun 3 orang anak saya masing-masing beraya diperantauan.

Dikesempatan ini saya ingin memohon maaf kepada semua terutama kepada pengunjung setia blog ini di atas segala salah silap dan apa jua yang menguris hati secara sengaja ataupun tidak.

Dikemeriahan kita merayakan Aidilfitri janganlah lupa untuk berpuasa Sunat 6 Syawal dimana telah dijanjikan ganjaran pahala yang besar.

Salam Aidilfitri.

No comments:

Post a Comment