Sunday, November 29, 2009

Tidak termampu rasanya nak ikut DS Nizar!

Kelmarin 29 November mengikuti DS bertemu rakyat.Rombongan kami termasuklah YDP Bukit Gantang,Ustaz Nordin Jaafar,Setiausaha Kawasan Fadhil Idris,Sdr Basher Ahmad dan Sdr Zainuddin Hamzah . Rombongan DS Nizar turut disertai Team Perak Express,Sya-Reformasi dan Sdr Anaz.

Bermula DS Nizar sembelih lembu pada pukul 8.45 pagi di Kurnia Jaya,Dun Kuala Sapetang.Pada 9.30 pagi sembelih lembu ibadah korban di Taman Kuning Sari,Dun Changkat Jering.Berterusan ke majlis kenduri perkahwinan dari ChangkatJering sehingga Batu Hampar,Dun Trong.

Pergi ziarah pengundi sakit di Hospital Taiping dan ke majlis jamuan makan malam masyarakat Cina di Kuala Sapetang ,kita sudah terasa letih dan tiada tenaga.Tetapi DS Nizar masih segar dan bertenaga.

DS Nizar masih mampu untuk pergi berceramah di Kg Sg Che Rahmat,Trong.Kita sudah menyerah kalah untuk tidak turut pergi ke Trong, pada malamnya.

Nampaknya YDP kita Ustaz Nordin Jaafar masih bertenaga untuk bersama DS Nizar sehingga akhir program.Cuba bayangkan DS Nizar bermula 27 November sehingga 29 November program penuh dari pagi hingga malam.Esoknya 30 November berada di Kuala Lumpur untuk mengikuti sidang parlimen.

Kita setakat pukul 8.00 malam sudah keletihan dan sudah kehabisan tenaga .Namun kita yakin DS Nizar mahu bertemu rakyat sebanyak mana yang boleh.Amat rugi jikalau kita tidak membenarkan DS Nizar bertemu rakyat kerana kita yang letih bukan DS Nizar.

No comments:

Post a Comment