Sunday, November 15, 2009

UMNO Bukit Gantang Takut Jika Nizar Jumpa Rakyat



14 November -Sabtu ,DS Nizar merasmikan Van Jenazah Pas Kepala Bukit Bukit Gantang.


DS Nizar doakan kesejahteraan rakyat.

DS Nizar singgah penduduk bertanya khabar!

Apa khabar Mak Long,semoga sihat selalu.InsyaAllah

Terima kasih DS Nizar! "Tidak seberapa sumbangan kami."kata Fadhil Idris.Setiausaha Kawasan Bukit Gantang.

14 November lalu DS Nizar bertemu rakyat di beberapa tempat dalam Parlimen Bukit Gantang.Bermula merasmi penutup program Kursus Jenazah Anjuran Bersama Pusat Khidmat dengan Pemuda Cawangan Pas Kg Kepala Bukit Dun Kuala Sapetang pada 2.3o petang .

Ziarah dan sumbang kerusi roda untuk penduduk di Permatang Raja Dun Trong .Sementara sebelah petang lawat tapak surau Tmn Aor Utama dan menyampaikan tazkirah Maghrib Surau Sementara Tmn Aor Utama.

Kita sudah lali dengan tohmahan mereka,menyatakan DS Nizar tidak turun kawasan.Pimpinan kawasan hatta YB Rosli Husein yang sudah kaya itu selalu takut dengan gambar tokoh besar DS Nizar pada van pusat khidmat.

"Apa gambar DS Nizar je jumpa orang kampung?"kata Ketua Kampung JKKP.Bagi kita sekretariat parlimen berjaya dalam menawarkan perkhimatan kepada masyarakat.Kita mempunyai pimpinan pas kawasan diketuai YDP Kawasan Ustaz Nordin Jaafar yang komited dengan tugas.

Dengan itu kita mengharapkan setiap kelemahan Ahli Parlimen dan Pusat Khidmat diberitahu awal dan terus memberi input penambahnilai kepada prestasi kami.Kita tidak mahu sekadar mencarut dan memaki hamun kami di Pusat Khidmat.Nasihatkan kami untuk meninggikan mutu khidmat.

"Bukan pukimak YB"terus letak telefon.Bukan juga tolong Cina je!letak telefon.Bersikap profesional untuk kita membantu rakyat.Tetapi harus diingat kita bukan kerajaan.Peruntukan Ahli Parlimen dirompak Ketua Umno Bahagian.

Cuma jikalau DS Nizar baca tulisan ini atau SU beliau Amran Haron juga peka dan mempunyai persepsi.DS Nizar perlu mempunyai penasihat yang baik dan mengikut organisasi PAS.Pemimpin besar seperti DS Nizar perlu seperti Tuan Guru Hj Hadi yang bersedia ditampar dan dicemuh dalam program sendiri.



No comments:

Post a Comment