Friday, December 25, 2009

Esok 26 Disember Ds Nizar Pergi Kenduri Kahwin Rakyat Di Bukit Gantang-Rugi kita tak dapat ikut.

DS Nizar apabila mendapat tahu Imam Din mendapat kemalangan,beliau singgah sebentar untuk bertanya khabar sebelum bergerak ke Pulau Pinang dalam satu program bersama YAB Lim Guan Eng baru-baru ini.


Kita mendapat maklumat daripada Pengarah Sekretariat Cikgu Khairul Anwar DS Nizar akan pergi makan kenduri rakyat dalam Parlimen beliau.

Kita ingat DS Nizar mempunyai program di KL.Kita pun ambil keputusan balik kampung makan kenduri. Kita berharap Sdr Amran Haron ,susun jadual untuk Bukit Gantang di lain kali biarlah kita berada dalam Parlimen Bukit Gantang.

Kerapkali kita bersuara,rugi kalau kita tidak bersama DS Nizar.Kali ini berasa berdosa kerana jadual DS Nizar untuk minggu ini tidak dapat disusun dengan begitu baik.Kita hanya dapat bersama DS Nizar dijangka pada pukul 3 petang.

Menurut Cikgu Khairul Anwar lagi DS Nizar hendak pergi makan kenduri dalam Parlimen beliau.Beliau sudah mendapat kebenaran Tuan Guru Presiden untuk berada dalam palimen Bukit Gantang.

Jikalau kita berada di walimatulurus jiran kita dari Kamunting,Changkat Jering hingga Batu Hampar,kita boleh menanti DS Nizar di kenduri kahwin rakyat.Kena gayanya DS Nizar akan berucap apabila dijemput Tuan Rumah.

Jangan lupa kita jumpa DS Nizar di Bukit Gantang!

No comments:

Post a Comment