Monday, December 28, 2009

Inikah SB-Terima Kasih SB kerana menjaga DS Nizar

Berbaju Biru Putih itu dikatakan oleh teman Perak Express ialah seorang SB dari Ipoh. Wanita berbaju merah dan budak lelaki itu dikatakan keluarga beliau."Itu SB cikgu"dakwa Siti,Perak Express


Kita sudah lama tahu DS Nizar akan dipantau SB jika berada dalam Parlimen Bukit Gantang.Pihak berkenaan akan menghantar pegawai mereka berdasarkan keturunan.

Contohnya untuk program bersama masyarakat India ,SB berketurunan India akan dihantar.

Jikalau program bersama masyarakat Cina ,pihak berkenaan akan menghantar petugas Cina.

Apabila kami rombongan DS Nizar ingin ke Kuala Sangga,satu petempatan kaum Cina kami cuba diekori seorang yang dikatakan dari Ipoh.

Alasannya ingin pergi ke Kuala Sangga bersama keluarga.Jika kita ingin pergi ke Kuala Sangga kita boleh guna jeti Jabatan Hutan Paya Bakau.

Kita tahu di Kuala Sangga bukan kawasan tarikan pelancong.Tiada apa yang menarik,tiada restoran yang menyelerakan dan bukan adapun chalet di tanah Kuala Sangga.

Tetapi menurut teman Sha-Reformasi ,lelaki Cina berbaju belang biru-putih itulah SB yang sering mengikuti Prorgram Pakatan Rakyat di Ipoh.

Akhirnya SB itu tidak mengekori kami lagi apabila bot untuk ke Kuala Sangga sudah penuh.

Kita jikalau SB bertanya tentang DS Nizar,kita hanya menjawab YDP Bukit Gantang tahu banyak maklumat.

Terima Kasih SB kerana menjaga kami!Dahulu SB bernama Shafie dan SB bernama Osman ,kini SB berbaju belang putih biru pula yang menjaga kami.

No comments:

Post a Comment