Monday, December 21, 2009

Pada Dada YB Karpal Terdapat Bulan

YB Karpal Singh sewaktu penamaan calon PRK Bukit Gantang pada 29 Mac 2009 untuk memberi sokongan kepada DS Nizar Jamaluddin sewaktu itu merupakan Pengerusi Pakatan Rakyat Negeri Perak. Gambar diambil penulis sewaktu penamaan calon tersebut di perkarangan Dewan MPT Taiping.
Semasa penamaan calon,YB Karpal melalui kawasan Pemuda Umno dan beliau berjaya di"selamatkan pasukan polis" daripada diganggu mereka yang anti demokrasi.YB Karpal berjaya masuk ke perkarangan Dewan MPT.



Apabila kita bertanya Sdr Fadhil Idris ,Setiausaha Pas Kawasan Bukit Gantang berhubung dengan Konvensyen PR Nasional,beliau menyatakan"best".

Ucapan YB Karpal amat menarik kata Fadhil Idris.Antaranya kita seharusnya menggunakan "highway" untuk ke Putra Jaya.Di samping itu YB Karpal kelihatan berbangga apabila duduk di pentas bersama dua orang Tok Guru Hj Hadi dan Tok Guru Nik Aziz.

Ucapan TG Hj Hadi menarik dan bernas sesuai untuk semua parti.TG Hj Hadi meminta kita menguatkan parti,menambahkan cawangan dan ahli.

Kita melihat Fadhil Idris juga tersenyum puas kerana beliau berada dalam sejarah Pakatan Rakyat Malaysia.Esok apabila bertemu YDP Bukit Gantang,Ustaz Nordin Jaafar ,kita akan bertanya sendiri apa keistimewaannya Konvensyen PR Nasional.

No comments:

Post a Comment