Saturday, December 26, 2009

Kita Rakyat Perlu Dilayan.


DS Nizar sedang berucap dalam satu pertemuan bersama rakyat di Kg Permatang Raja dalam Dun Trong.


Menurut Sdr Fadhil Idris Ketua Pegawai Khas DS Nizar merangkap Setiausaha Kawasan Bukit Gantang ,kenduri kahwin dan kematian merupakan perkara penting untuk wakil rakyat.

"Kita tidak perlu keluar duit pun untuk jumpa rakyat"kata Fadhil."Rugi jika kita tidak dapat hadir ke majlis walimahtulurus rakyat"tegas Fadhil."Mungkin apabila rakyat meninggal dunia,wakil rakyat kita tidak sempat hadir untuk ziarah"tambah Fadhil lagi."Tetapi kita boleh ziarah keluarga mereka"ujar Fadhil lagi.

Kita juga berfikir jikalau anjur program ceramah rakyat yang datang bertemu pemimpin,tetapi dengan kenduri kahwin pemimpin bertemu mesra dengan rakyat.Sudah tentu kita sebagai rakyat kita suka sampai berminggu-minggu dapat berbual mesra dengan pemimpin besar kita DS Nizar.Kita mendapat tahu Zambry amat gerun dengan kehebatan DS Nizar.

DS Nizar masih kita anggap Menteri Besar Perak.Jadi apabila DS Nizar pergi melawat mana-mana kawasan ,beliau masih dianggap MB Perak.Justeru itu kita berharap pegawai rapat beliau tidak memandang rendah pertemuan DS Nizar dengan rakyat.Kita berharap tidak timbul itu bukan pengundi kita,itu bukan parlimen kita dan itu bukan penyokong Pakatan Rakyat.

DS Nizar hari ini 26 Disember telah pergi kenduri perkahwinan rakyat.Maaf kita hari ini ambil cuti tidak mengikut rombongan DS Nizar.Lantas kita tidak mempunyai gambar DS Nizar bersama rakyat.Kita berharap team Perak Express mengikuti DS Nizar sebentar tadi.Bagi mereka yang mengambil gambar DS Nizar boleh emailkan kepada kita.

Esok petang kita akan mengikut rombongan DS Nizar bersama Ustaz Nordin Jaafar,YDP Kawasan Bukit Gantang ke Kuala Sangga dalam Dun Kuala Sapetang.Tidak sabar rasanya berada bersama DS Nizar.

No comments:

Post a Comment