Tuesday, August 25, 2009

Kelab Dato'Seri Nizar atau NC kini muncul:terbuka untuk semua

Apabila pergi di saat akhir Permatang Pasir ,banyak ilmu yang boleh dikongsi bersama.Banyak bahan kempen mempunyai aura Hj Nizar.Pergi bersama van Pusat Khidmat Ahli Parlimen Bukit Gantang,sudah membawa imej Hj Nizar.Lambaian perkara biasa ,rakyat tidak kira kecil,besar,tua melambai mesra.Sapa mesra tidak kira Melayu,Cina dan India.Itulah Hj Nizar.,mungkinkah Pas dapat melahirkan Nizar 1,Nizar 2 atau Nizar 3 untuk memimpin Malaysia.

Bertemu dengan seorang Peguam,Tuan Amin ,daripada Tanjung Malim berkongsi idea dan harapan."Orang muda KL minta ditubuhkan Kelab Nizar"ujar Peguam Amin.

Apabila mengikuti program Hj Nizar jika kelapangan ,beliau ibarat selebriti.Bergambar kenangan sudah perkara wajib untuk rakyat.Hj Nizar mesra rakyat dan imejnya setanding DSAI.

Saat itu, kini blog sisibukit akan mengambil inisiatif menubuhkan Kelab Nizar Jamaludin atau NC.Jikalau Kelab Anwar Ibrahim(AIC) telah wujud kenapa tidak Kelab Nizar.Penyertaan terbuka untuk rakyat Malaysia,tidak kira umur dan wilayah.

Namun sebagai perintis blog sisibukit akan bekerjasama dengan Ketua Penerangan Kawasan Bukit Gantang untuk cuba berusaha menghidupkan Kelab Nizar.Selepas itu biarlah Kelab Nizar atau NC terus hidup merubah landskap politik Malaysia.

Objektif antara lain untuk menterjemahkan kehendak rakyat melalui watak Hj Nizar yang merubah landskap Malaysia,mencetus politik baru Malaysia.Melahirkan gagasan Pakatan Rakyat.

Sebarang respon bolehlah email ke alamat sisibukit@yahoo.com atau telefon o5-8483950

No comments:

Post a Comment