Tuesday, July 27, 2010

Bersyukur kita anak Major Dzulkafli Ahmad selamat.

SELAMAT...Nurulfatin Farhanah Dzulkafli (kanan) dan kakaknya, Siti Haida terselamat apabila kereta keluarga mereka dilarikan tiga lelaki yang tidak dikenali di Kuala Kangsar, Perak semalam. Turut hadir ibu mereka, Fauziah Shafie (kiri) yang sedang bercakap dengan saudara terdekat berhubung insiden malang yang menimpa keluarganya. Foto THE STAR Oleh: RASLAN BAHAROM .


Kita menerima SMS Setiausaha Kawasan memberitahu terdapat orang yang melarikan kereta Mejor Dzulkafli.Dlam SMS itu kereta bernombor AHA 8968 bewarna hitam dilarikan perompak.


Tiga orang perompak itu melarikan kereta itu bersama dua orang anaknya.Alhamdulillah telah anak beliau dijumpai di Lenggong .Kereta pula ditemui di Kelantan.


Bagi pihak PAS Kawasan kita menyampaikan perasaan simpati dan empati kepada Major Dzulkafli Ahmad.


Major Dzulkefli yang bertugas di Kuala Lumpur berkata ketika kejadian, beliau dan isterinya meninggalkan kedua-dua anaknya itu di dalam kereta dengan enjin masih hidup, untuk mengambil gambar di sebuah kedai di Jalan Sagor.


Apabila kembali, beliau melihat tiga lelaki meluru masuk dengan pantas ke dalam keretanya dan melarikan kenderaan itu ke arah Gerik, katanya ketika ditemui pemberita di sini.

No comments:

Post a Comment