Saturday, July 10, 2010

Daftar Pengundi Muda - Cina Islam

YB Khalil Idham Lim merasmi Hari Keluarga Pas Sg Petai.Beliau menyampaikan salam DS Nizar yang kini berada di Port Dickson dalam program Retreat PAS Pusat.
YB Khalil Islam atau Cina Islam sedang meniup wisel memulakan acara bawa motor paling lambat.
YB Khalil Idham Lim,Adun Titi Serong menyampaikan hadiah tempat kedua kepada Hamdan ,acara bowling padang.
Cina Islam atau YB Khalil Idham Lim bersama Ustaz Nordin Jaafar YDP Bukit Gantang ,bergambar di depan banner Hari Keluarga Sg Petai,Dun Kuala Sapetang.
YB Khalil Idham Lim menyampaikan hadiah cabutan bertuah sumbangan DS Nizar.Turut kelihatan Ustaz Nordin Jaafar YDP Pas Bukit Gantang.

11 Julai-Sg Petai.

YB Titi Serong,mewakili DS Nizar telah merasmikan Hari Keluarga Pas Sg Petai,dalam Dun Kuala Sapetang.

Beliau antara lain menyentuh kepentingan pendaftaran undi untuk pemilih baru.Bagi Khalil tidak mustahil jika masih terdapat di kampung kita masih terdapat mereka yang belum mendaftar sebagai pengundi.

Jadi menjadi tugas setiap keluarga memastikan semua mereka,anak-anak dan kaum keluarga yang cukup umur untuk didaftarkan sebagai pengundi.

Khalil juga menyentuh dianggarkan terdapat 430,000 pengundi muda masih belum berdaftar sebagai pengundi.Justeru itu beliau menganggarkan dengan jumlah 24 kawasan parlimen di Perak,terdapat 20,000 pengundi muda belum didaftarkan di kawasan Bukit Gantang ini.

Pengundi muda ini akan membantu Pakatan Rakyat menawan Trong,mengekalkan Kuala Sapetang dan Changkat Jering.

Akhirnya Pakatan Rakyat dapat memerintah Perak.

No comments:

Post a Comment